Erasmus+ Accredited Plan KA121 2023-24

Ομαδική κινητικότητα μαθητών - Υποδοχή Ιταλικού σχολείου Liceo Rambaldi Valeriani Alessandro da Imola

Στο πλαίσιο του διαπιστευμένου σχεδίου Erasmus+ ΚΑ121 για το έτος 2023-2024, το 2ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς υποδέχτηκε 21 μαθητές και 3 συνοδούς καθηγητές από το σχολείο Liceo Rambaldi Valeriani Alessandro da Imola της Ιταλίας, απο 20 ως 25 Μαρτίου 2024. Οι μαθητές φιλοξενήθηκαν απο οικογένειες των μαθητών μας και το πρόγραμμα περιελάμβανε μαθησιακές δραστηριότητες εντός και εκτός σχολείου. Η ανταπόδοση της επίσκεψης και φιλοξενίας των μαθητών μας στην Ίμολα είναι προγραμματισμένη για την τρίτη εβδομάδα του Απριλίου 2024.

  • Thessaloniki_Imola_1
  • Thessaloniki_Imola_10
  • Thessaloniki_Imola_11
  • Thessaloniki_Imola_2
  • Thessaloniki_Imola_3a
  • Thessaloniki_Imola_3b
  • Thessaloniki_Imola_4
  • Thessaloniki_Imola_5
  • Thessaloniki_Imola_6
  • Thessaloniki_Imola_7
  • Thessaloniki_Imola_8
  • Thessaloniki_Imola_9

Simple Image Gallery Extended

Ομαδική κινητικότητα μαθητών - Υποδοχή του σχολείου Lycée Hubert Clement, Esch από το Λουξεμβούργο

Στο πλαίσιο του διαπιστευμένου σχεδίου Erasmus+ ΚΑ121 για το έτος 2023-2024, το 2ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς υποδέχτηκε 15 μαθητές και 2 συνοδούς καθηγητές από το σχολείο Lycée Hubert Clement της πόλης Esch-sur-Alzette από το Λουξεμβούργο, από 21 ως 26 Απριλίου 2024. Οι μαθητές  φιλοξενήθηκαν από οικογένειες των μαθητών μας. Το πρόγραμμα περιλάμβανε μαθησιακές δραστηριότητες και εργαστήρια με βασικό θέμα τις κοινές αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την ταυτότητα και την κουλτούρα, τη δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την κριτική σκέψη, και δράσεις που σχετίζονται με τις επικείμενες Ευρωπαϊκές Εκλογές τον Ιούνη του 2024. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν εξωσχολικές δραστηριότητες με ξεναγήσεις στη Ρωμαϊκή αγορά, τη Ροτόντα και το ανάκτορο του Γαλέριου, τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της Βεργίνας, και περίπατος στο φαράγγι του Ενιππέα στο Λιτόχωρο. Η ανταπόδοση φιλοξενίας στο Λουξεμβούργο είναι προγραμματισμένη για τον ερχόμενο Οκτώβρη του 2024.

  • Lux_1
  • Lux_10
  • Lux_11
  • Lux_12
  • Lux_13
  • Lux_2
  • Lux_3
  • Lux_4
  • Lux_5
  • Lux_6
  • Lux_7
  • Lux_8
  • Lux_9
  • Use_your_vote_4

Simple Image Gallery Extended

 

 

 

Ομαδική κινητικότητα μαθητών - Υποδοχή Φινλανδικού σχολείου Schildtin Lukio - Jyvaskyla

Στο πλαίσιο του διαπιστευμένου σχεδίου Erasmus+ ΚΑ121 για το έτος 2023-2024, το 2ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς υποδέχτηκε 15 μαθητές και 2 συνοδούς καθηγητές από το σχολείο Schildtin Lukio της πόλης Jyvaskyla της Φινλανδίας, απο 7 ως 13 Απριλίου 2024. Οι μαθητές  φιλοξενήθηκαν απο οικογένειες των μαθητών μας, οι οποίοι ανταπόδωσαν τη φιλοξενία στη Φινλανδία τον περασμένο Οκτώβρη του 2023. Το πρόγραμμα περιλάμβανε μαθησιακές δραστηριότητες με βασικό θέμα τη Φιλοσοφία, τις κοινές αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και εξωσχολικές δραστηριότητες με επισκέψεις στο Λευκό Πύργο, τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της Βεργίνας, περίπατο στο φαράγγι του Ενιππέα στο Λιτόχωρο και οδοιπορικό στην Άνω Πόλη.

  • Jyv_Thess_0
  • Jyv_Thess_1
  • Jyv_Thess_10
  • Jyv_Thess_11
  • Jyv_Thess_12
  • Jyv_Thess_13
  • Jyv_Thess_14
  • Jyv_Thess_15
  • Jyv_Thess_2
  • Jyv_Thess_3
  • Jyv_Thess_4
  • Jyv_Thess_5
  • Jyv_Thess_6
  • Jyv_Thess_7
  • Jyv_Thess_8
  • Jyv_Thess_9

Simple Image Gallery Extended

Ομαδική κινητικότητα μαθητών στη Μαδέιρα - ΚΑ121 - 2024

New Erasmus 2021-2027 EU emblem with tagline-pos-EL

Το 2ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς πραγματοποίησε ομαδική κινητικότητα 4 μαθητών με 2 συνοδούς εκπαιδευτικούς, στο πλαίσιο του διαπιστευμένου σχεδίου ΚΑ121 2023-2024, στην πόλη Funchal, Μαδέιρα της Πορτογαλίας, με σχολείο υποδοχής το Escola Básica e Secundária Dr. Ângelo Augusto da Silva. Η μετακίνηση πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 18 - 24 Φεβρουαρίου 2024, με τη συμμετοχή 4 συνολικά αποστολών από σχολεία της Ισπανίας, Σλοβενίας, Πορτογαλίας και Ελλάδας,  με θέματα εργασίας που αναδεικνύουν τις αξίες που σχετίζονται με τη διαφορετικότητα, το περιβάλλον και την τεχνολογία στην εκπαίδευση.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της κινητικότητας οργανώθηκαν τα παρακάτω:

Στο πλαίσιο της γνωριμίας των μελών των αποστολών οι μαθητές κάθε αποστολής παρουσίασαν το σχολείο από τους, μοιράστηκαν γεύσεις από τη χώρα τους, και ξεναγηθήκαν στο σχολείο υποδοχής. Στο πλαίσιο της διαφορετικότητας στην εκπαίδευση οι αποστολές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη λειτουργία ενός τμήματος με μαθητές στο φάσμα του αυτισμού, που περιλάμβανε 7 μαθητές-2 καθηγητές - 4 βοηθοί. Ανάμεσα σε άλλα ενημερώθηκαν για τις μεθόδους και την εκπαίδευση για αυτονόμηση των μαθητών, την προετοιμασία για φαγητό και ύπνο, καθώς και τη δημιουργία χώρου πρασίνου με φυτά και δένδρα για την εκτόνωση της αδυναμίας επικοινωνίας των μαθητών αυτών.

 

Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο περιβαλλοντικό κέντρο Campo de educaçao ambiental do santo da Serra: Naturezacom Ternura. Οι αποστολές ξεναγήθηκαν από τον καθηγητή και συγγραφέα Raimundo Quintal, και ενημερώθηκαν για τη διατήρηση του φυσικού τοπίου του δάσους με εγχώρια και διεθνή φυτά & δένδρα, και συμμετείχαν στη φύτευση για την ανανέωση του φυσικού περιβάλλοντος. Στη συνέχεια, στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο σχολείο-κέντρο τεχνολογικής εκπαίδευσης Eacuola Galeano. Οι αποστολές ενημερώθηκαν για τη χρήση νεών τεχνολογικών εργαλείων στην εκπαίδευση (tablet, e-manual, 3D printerς, etc), σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες με αυτόνομα θρανία με ενσωματωμένη καρέκλα, συνδυαζόμενα ώστε να διευκολύνουν την ομαδική εργασία.

 

Τέλος, οι μαθητές και συνοδοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την τελετή παράδοσης της σημαίας Eco-Escolas στο σχολείο υποδοχής, για την καλύτερη εργασία στο πλαίσιο συμμετοχής σε εθνικό πρόγραμμα για την ενσωμάτωση και συμπεριφορά. Επίσης οργανώθηκαν εξωσχολικές δραστηριότητες με επισκέψεις στο παλιό εργοστάσιο της αγγλικής οικογένειας Inton, όπου παράγονταν ζάχαρη & ρούμι από το ντόπιο ζαχαροκάλαμο, στην πιο μεγάλη βιβλιοθήκη της Ευρώπης, από πλευράς εξαντλημένων εκδόσεων στα πορτογαλικά βιβλία, και στην εκκλησία Ιησουιτών μοναχών.

 

Το πρόγραμμα έκλεισε με την αποχαιρετιστήρια τελετή που περιλάμβανε τοπικούς χορούς αλλά και χορούς που χόρεψαν οι μαθητές κάθε χώρας και απονομή των διπλωμάτων παρακολούθησης.

 

 

  • Madeira_1
  • Madeira_10
  • Madeira_11
  • Madeira_12
  • Madeira_13
  • Madeira_14
  • Madeira_15
  • Madeira_16
  • Madeira_2
  • Madeira_3
  • Madeira_4a
  • Madeira_5
  • Madeira_6
  • Madeira_7
  • Madeira_8
  • Madeira_9

Simple Image Gallery Extended

 

Ομαδική κινητικότητα μαθητών στη Σμύρνη - ΚΑ121 - 2023

New Erasmus 2021-2027 EU emblem with tagline-pos-EL

Το 2ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς πραγματοποίησε ομαδική κινητικότητα 4 μαθητών με 2 συνοδούς εκπαιδευτικούς, στο πλαίσιο του διαπιστευμένου σχεδίου ΚΑ121 2023-2024, με σχολείο υποδοχής το Sema Karhan Anadolu Lisesi στην πόλη Torbali της Σμύρνης στην Τουρκία. Η μετακίνηση πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 5 - 10 Νοεμβρίου 2023, με τη συμμετοχή 5 συνολικά αποστολών απο σχολεία της Ισπανίας, Ιταλίας, Σλοβενίας, Τουρκίας και Ελλάδας,  με κεντρικό θέματα εργασίας τις κοινές Μεσογειακές αξίες - "Mediterranean Values Project". Συγκεκριμένα κατα τη διάρκεια της κινητικότητας οργανώθηκαν τα παρακάτω:

  • Υποδοχή των 4 αποστολών με ειδική τελετή και ξενάγηση στο Τουρκικό σχολείο. Παρουσιάση των σχολείων και των εκπαιδευτικών συστημάτων απο μαθητές κάθε χώρας.
  • Εργαστήριο "Take a step forward", όπου οι μαθητές αναλαμβάνουν ρόλους, αυξάνουν την ευαισθητοποίηση σχετικά με την ανισότητα ευκαιριών, αναπτύσσουν τη φαντασία και την κριτική σκέψη και αποκτούν ενσυναίσθηση σε όσους έχουν λιγότερες ευκαιρίες στη ζωή.
  • Καλλιτεχνικό εργαστήριο "Respect for differences", όπου οι μαθητές μέσα απο ατομική ή/και  ομαδική εργασία, δημιουργούν και εκφράζονται για τις διαφορετικές πολιτιστικές πτυχές, την παράδοση, την ιστορία, τον τρόπο ζωής, το σχολείο και οτιδήποτε τους απασχολεί.
  • Εργαστήριο για παραδοσιακούς τρόπους ανακύκλωσης και προστασίας του περιβάλλοντος. Οι μαθητές καταγράφουν και παρουσιάζουν παραδοσιακούς τρόπους ανακύκλωσης που χρησιμοποιούσε κάθε χώρα κατα το παρελθόν, και θα μπορούσε να υιοθετηθεί εκ νέου και σήμερα. Οι μαθητές μαθαίνουν για το παρελθόν και την κουλτούρα διαφορετικών πολιτισμών, ανακαλύπτουν κοινές πρακτικές και συνήθειες, και ανάπτυσσουν περιβαλλοντική συνείδηση.
  • Επισκέψεις στο Μουσείο Ιστορίας της Εκπαίδευσης στη Σμύρνη, στους αρχαιολογικούς χώρους της αρχαίας πόλης της Μητρόπολης και της Εφέσου, και στον παραδοσιακό Ελληνικό οικισμό Κιρκιντζέ.

  • MVP_Torbali_1
  • MVP_Torbali_10
  • MVP_Torbali_11
  • MVP_Torbali_12
  • MVP_Torbali_13
  • MVP_Torbali_14
  • MVP_Torbali_15
  • MVP_Torbali_16
  • MVP_Torbali_17
  • MVP_Torbali_18
  • MVP_Torbali_19
  • MVP_Torbali_3
  • MVP_Torbali_4
  • MVP_Torbali_5
  • MVP_Torbali_6
  • MVP_Torbali_7
  • MVP_Torbali_8
  • MVP_Torbali_9

Simple Image Gallery Extended